پوریا پرهیزکار

وبلاگ پوریا پرهیزکار دارای موضوعات مختلف.

پوریا پرهیزکار

وبلاگ پوریا پرهیزکار دارای موضوعات مختلف.

دل نوشته هایی در مورد عید (2)

جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۲۵ ق.ظ

برایتان ادامه ی دل نوشته های پست قبلی را مینویسم.

دل نوشته ی شماره ی 3 :

ای خدا من خسته ام ، من خسته ای دل بسته ام ، من گناهم خوب دیدن بوده است.ای خدا من کوله بارم ، بسته ام.این عید که می آید دل های مارا پاک کن و از منتظران امام زمان قرار بده.

* آمین *

دل نشوته ی شماره ی 4 :

 زندگی رود روانی است که جایش پیداست.زندگی کیست ؟

ندانم که بگویم.زندگی چیست؟

نخواهم که بدانم.زندگی چیست؟

من فقط می دانم زندگی پیچ و خم است.

زندگی یعنی لحظاتی که تو خانواده ات بر سفره ی هفت سین می شینید و به هم دیگر لبخند می زنید.

* زندگی یعنی لحظات خوش *

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۲۵
پوریا پرهیزکار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی